Цікаве про рекламу

Успіх будь-якої аптеки багато в чому залежить від маркетингової кампанії. Успішна реклама може значно збільшити кількість відвідувачів.

Перш за все, потрібно виділити основні види рекламних матеріалів. Потім проаналізувати особливості торгівельного залу. Це допоможе зрозуміти, які види реклами в аптеці можна застосовувати. Успіх бізнесу в рівній мірі залежить як від реклами, так і від грамотного планування і зонування залу.

Особливості реклами в зоні входу в аптеку

Вхід в аптеку є важливим місцем для реклами. Двері часто обклеюють наклейками. Якщо перед входом в приміщення є невелика площа, використовувати її можна з розумом. Наприклад, поставити там підставку для буклетів. Також в цьому місці можна поставити компактний рекламний стенд.

Для вхідних наклейок краще підбирати ті товари, які добре відомі відвідувачам. Для не відомих брендів наклейки на вхідні двері використовувати не варто.

Види реклами в торговому залі аптеки

Для плакатів потрібно вибрати найбільш помітні місця. Безглуздо використовувати всі доступні місця. Багато з них будуть в «холодній» зоні. Відвідувачі просто не помітять їх.

Якщо аптека велика, то можна поставити двосторонні мобільні стенди, які можна забрендувати рекламними сюжетами фарм виробників або аптечної мережи.

Добре привертають увагу покупця манекен. Це картонні конструкції, виготовлені у вигляді упаковки будь-якого препарату. За зовнішнім виглядом манекену слід стежити, витирати з пилу. Їх також можна використовувати за межами приміщення.

Шелфтокери відповідають за рекламу на самій полиці. Це інформаційна смуга з інформацією про продукт. Поличку слід розміщувати біля рекламованого товару. Бажано, щоб інші товари не покривали цим матеріалом.

Конструкція для розміщення листівок називається дозатором. Ідеальним місцем для нього є площа біля каси. Головне правило полягає в тому, що кишені завжди повинні бути заповнені. Найчастіша помилка – розкладені листівки на столі або на підвіконні виглядають хаотично. Знайти потрібний буклет буде проблематично. І у відвідувача не буде ніякого бажання це робити.

Установка моніторів виправдає себе тільки у великій аптеці. І тільки в тому випадку, якщо в аптеці достатньо відвідувачів. Суть монітора полягає в тому, що відвідувачі повинні дізнатися інформацію під час роботи в черзі. З цих причин потрібно вибрати місце розташування монітора. Для великої аптеки можна встановити кілька моніторів не тільки в місці скупчення черг, але і в процесі пересування відвідувачів. Потрібно переконатися, що відео на екрані не турбують персонал і відвідувачів.

Головне дотримуватися кількох важливих правил:

  • Реклама повинна бути в полі зору
  • Матеріали повинні регулярно оновлюватися
  • Ви не можете блокувати доступ до товарів
  • Велика кількість реклами шкодить аптеці

Телефон

Адреса

м. Київ, вул. Богомольця, д. 7/14, пом. 182, к. 14.

Зв'яжіться з нами